//Forever Imperfect
Selamat Hari Raya ! :)

Friday, August 17, 2012 @ 6:00 PM | 0 Comment [s]


                                       

Buah pauh ditengah bendang
Jadi dagangan ditengah kota
Saudara jauh datang bertandang
Bermaaf-maafan sesama kita.

Malam-malam lihat lampu jalan
tengok-tengok hantu raya
hati-hati diatas jalan
supaya selamat pulang beraya.

Jambangan indah lagi berseri
menjadi hiasan di aidil fitri
sms ku kirimkan pengganti diri
tanda ingatan tak lupa dihati.

bulan ramadhan bulan yang mulia
di sambut dengan hati yang gembira
kini syawal semakin menjelma
tangan ku hulurkan maaf dipinta.

Kuih makmur kuih tat
mari makan sama ketupat
bukan je selamat hari raya tapi hari raya yang slamat
itu yang perlu kita ingat.

Terlebih bisa tutur bicara
Disimpan jangan ampun dipinta
Syawal dinanti kan kunjung tiba
Ikhlas dari hamba yang cantik jelita.

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah.

Sungguh rendang pohon rumbia
Tempat persinggahan sianak kera
Ketupat rendang sudah tersedia
Jemputlah semua menjamu selera.

Ada mata pandanglah keindahan
Ada mulut berbudilah pertuturan
Ada hati berilah kesayangan
Ada salah silap silalah maafkan.

Hohoho, selamat hari raya gua ucapkan. Tahun nie gua harap gua dapat raya dengan aman. Gua takmau jadi macam tahun lepas. Wuwuwuwu. Esok raya tapi gua tak rasa pun macam nak raya. Kenapa?? Gua pun taktaw -.-' okay, sekali lagi gua ucap, selamat hari raya, gua mintak ampun dan maaf kalau gua ada buat silap kat hampa hampa semua. Main mercun jangan lupa aku. HUHU. Assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!