//Forever Imperfect
Derita merindu

Tuesday, December 13, 2011 @ 6:50 PM | 2 Comment [s]


hemm . hai semua . tengok la tu . awal awal dah mengeluh . aiyaa . aku update blog nie dengan hati yang sakit, mood tak cantik dan rasa macam nak nangis je . waaaa ! kenapa aku mesti macam nie ? hurm, ya Allah . kenapa aku tak boleh tengok ex aku ada orang lain ? kenapa mesti aku kena sakit hati ya Allah ? aku ngaku aku still sayang dia . tapi... hemm . dah takda apa apa :'( . even i'm taken by someone, but i still can delete you from my mind . i keep thinking of you every single time . ya Allah .kuatkan la hati aku nie . sumpah aku tak tahan . menangis semalam tengok komen hg 'tgok cita jiwang dgn ..... sja nak melayan ombak rindu . hehe' wei, sumpah mengalir air mata aku . kenapa wei ?? aku langsung tak boleh terima . hemmm . aku tak boleh tidoq semalam wei . kepala otak aku ada hg ja . tiap masa aku pikirkan hg . kenapa hg seksa aku macam nie wei ? apa salah aku ? boleh tak hg pegi jauh jauh ? aku tak sanggup la . hemm . tadi jog, member aku bukak lagu DERITA MERINDU . ya Allah . betul betul menguji aku ! aku rasa macam nak nangis laa laa tu jugak . hemm . wei, aku nak mintak maaf kalau kita berpisah nie sebab ego aku . aku nak menyesal pon dah tak guna but i have my own reason ! sorry sangat sangat wei . aku doakan hg bahagia dengan gadis baru hg . jaga dia elok elok okay . jaga dia macam mana hg jaga aku sebelum nie . sumpah aku rasa selamat sangat masa hg jaga aku dulu . sokay bro, aku tetap anggap hg THE BEST dalam hidup aku . satu kenangan yg tak mungkin aku lupa . :( maafkan aku wei . 


http://www.youtube.com/watch?v=qKENNjbU0tI (derita merindu)

hg engat kan lagu nie ? hg siap bg aku cd dia lagi kan ? hg betul betul suka lagu nie . time nie hg keja kt kl . tuhan ja taw macam mana aku rindu kat hg time tu . sumpah aku sikit pon takleh dok jauh jauh dengan hg . wei, aku mintak maaf . i still love you until my death ! bhai sayang :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!