//Forever Imperfect
Selamat hari raya AIDILADHA :)

Saturday, November 5, 2011 @ 6:22 AM | 0 Comment [s]


Ohhoi . Sehat kah ?? Tup tap tup tap nak raya dah kan ? Untungla sape-II yang dapat raya dengan tenang . Tak macam aku . Nak raya pun tak tenang . Pala otak dok pikir SPM jea . Adess , tak best nye :( tapi peduli ape , wat-II cam best dah la kan ? HUHU . Esok nak g raye umah kawan-II ! Korang tunggu aku yea ! <3 esok kite g raye sakan okay . Malam kite study bagai nak rakk taw . HEHE . SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua kawan-II yang kenal aten :) . Senang cite untuk semua umat islam di pelusuk dunia nie . Semoga raya korang happy-II jea okayh ! And tak lupe jugak . GUDLUCK kawan-II . Semoga kita semua dapat jawab exam dengan mudah dan tenang nanti yea . Study jangan tak study ! Aku sayang korang sangat-II .  Okayla . Nak tolong mak buat rendang nieh ! Bye semua ! 





#Selamat hari raya sayang ! I love you so much ! :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!