//Forever Imperfect
PLKN dah panggil aku wei ! :(

Wednesday, November 30, 2011 @ 8:46 PM | 0 Comment [s]

Selamat pagi ! Hey , hari nie dah masuk bulan december la . Hello DECEMBER ! Hope dapat jadi lebih baik  untuk saya :) hehe . Pagi tadi bangun bangun tido tengok fon , ade msg . tengok tengok msg dari nad . Mintak no ic . Aku pun bg la . Tak pikir lagi dia nak buat apa dengan no ic tu , lepas tu dia hantar msg lagi. Dia kata aku dapat PLKN kat Kem Plkn Rekreasi Belia, Baling kedah . Tu nama kem dia . Aku tak caya mulanya . Bangun bangun bukak lappy and then check . First intake duu ~ HAHA . Gile ah ! Jauh gila aku dapat . Sejam setengah je dari rumah . HAHA . Siott ! Tak best gila en . Err . Sumpah takmau p . Aku nak p keja woi ! Macam mana la aku buleh dapat . HJ betoi la . Tak suka woi . Nanti nak kena tinggal bucuk kite . HAHA . Tengok nieh !

Sistem Semakan Penempatan Pelatih PLKN
Kumpulan 1 Siri 9/2012
NAMA
:
NUR FATIN AISHAH BINTI FAZILLAH SUHAIMI
NO. KAD PENGENALAN
:
94010508****
KUMPULAN
:
1
PUSAT BERKUMPUL
:
KOMPLEKS RAKAN MUDA BUKIT JANA, KEMUNTING
NEGERI PUSAT BERKUMPUL
:
PERAK
NAMA KEM
:
KEM PLKN REKREASI BELIA, BALING, KEDAH
ALAMAT KEM
:
KAMPUNG SUNGAI LIMAU
MUKIM PULAI
POSKOD KEM
:
09100
BANDAR KEM
:
BALING
NEGERI KEM
:
KEDAH
TARIKH LAPOR
:
03-JAN-2012
MASA LAPOR
:
9:30 PAGI
NPP
:
CATATAN
:

Sabor jeala ! Adoii . Redha seredha redhanya :) okbhai ~


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!