//Forever Imperfect
Kenduri Kendara :)

Saturday, November 26, 2011 @ 2:47 AM | 2 Comment [s]


Woot woot ~ Selamat petang . Buat apa tu ? Sehat ? Okay . Hari nie cuti . Banyak sangat kenduri . Kenyang makan nasik free . Sep sikit . HAHA . Mula-II tadi g kenduri rumah najlaa . Kak bella kawen . Pegi dengan member-II je . Aku, farah, nad and atikah . Makan kat rumah jela sedap . Ada ayam berempah . Aku sampai tersedak sedak sebab gelak punye pasal . Gile ah member-II aku nie . Dok keja kutuk orang je . HAHA . Weii ! Exam tak habes lagi la , dok wat dose je . HAHA . Tapi memang terbaik ah . Gelak sepanjang masa . Lepas tu g kenduri kat dewan lak . Kenduri MAT BLACK ! Hehe . Style an nama ? Muehehe . Nad naik ngan aku . Farah bawak atikah . Cam orang gila bawak moto . HAHA . Sumpah lawak . Sakit perot aku gelak . Kasut nak tercabut lah . Apa la . HAHA . Ya allah . Gelak sepanjang masa la . Hehe . Tengah jalan nk masuk dewan tu , nampak hubby kite . Muehehe . Tapi malas nak tegur sebab die dengan member-II die . Huhu . So kami pun masuk lah . Lepas tu nad tegur , ehh tu bukan kak sheila ke ? Aku pun pusing la . Omaigad ! Kak yusniza yusuf ! Aku dengan tersenyum pegi tegur . Hai kak ! Ehh , atin ke ? Lainnye kat luar . HAHA . Almaklumlah kenal dalam FB je . Muehehe . Alahai , kecek je akak nie . HAHA . Tapi akak comel la . Wewewewewew :) tak makan pun sebab kenyang sngat . Nad ngn ikah je yg makan . Aku ngn farah minum air . Air bandung tekau . Huhu . Sedap la jugak . Eumm . Lepas tu balik . HAHA . Macam budak-II buat cerita ! :3 


pic.twitter.com/L9siqYj pic.twitter.com/i8j0g3n

Okay . Hanya ini yang termampu . Sekian . 

#Rindu mr.bebot kite :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!