//Forever Imperfect
Harimau muda terbaik ! :D

Monday, November 21, 2011 @ 9:51 PM | 2 Comment [s]

 

Ohhoi . Entry pertama untuk hari nie *aku rasa satu entry je kot nak post hari nie -..-'* HAHA . Malas la nak update sangat . Malas nak menaip . Muehehe <3 tapi takleh tahan pulak tengok semua blog dah update pasal HARIMAU MUDA MEMBAHAM GARUDA . Takleh jadi , aku pun nak kene update jugak *takmo ketinggalan* HAHA . Kat fb , twitter , sume aku dah post pasal bola . Tinggal blog nie je . Almaklumlah nak kena menaip banyak . HOHO . Even semalam tengok bola sorang-II tapi aku tetap bersemangat ! Wuwuwu ~ 2nd half baru abang aku bangun . Pfttt ! Tayah bangun terus pon takpe . Haizz , ape da . Apek hensem ! Wahh , tetiba masuk apek . HAHA . Apek hero semalam ~ Comei aih tengok dia . HUHU . Ape-II ? Jeles la tuh . Apek kesayangan taw . Hahah . Tapi tak lupa jugak kat Badrul . Die pon hero jugak semalam . Bola dia gol buat suspender je . Hihi . Engat tak masuk dah . Last-II masuk jugek ! Terbaiklahh . So Malaysia menang penalty dan sekaligus telah merangkul emas ! Wahh ayat ~ hihi . Tahniah MALAYSIA . Takziah INDONESIA :( padan muka . Tak jaga attitude sangat kan ? Time nyanyi lagu kebangsaan korang , bukan main senyap lagi . Time lagu kebangsaan kami ? Hampa melalak seropa anjing wo ! Betol ke aku dengar ade 2 orang penyokong endon mati kene pijak sebab berebut nak beli tiket ? Auchh ~ Seram doe ! padan la dengan muke kan ? Muehehe . Jahatnye aku . Okay la . Aku nak tunjuk sikit gambar hensem pakwe saye tu . HAHA . 

       
   
  
      



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!