//Forever Imperfect
My besties for ever :)

Thursday, October 6, 2011 @ 6:28 AM | 0 Comment [s]


OhhOi . buat ape tue ? sehat tak ? dah makan ? *caring tak ? -,-
hari penat sangat sebab petang tadi main bOla dengan member-2 .
HAHA , sumpah lawak . cam hapa lagi main . 
saje-2 la nak lepas kan STRESS nak dekat SPM ni . hehe ^^!
sementara bebudak lelaki tak sampai lagi , kiteorang pOn main la dulu . 
15 minit jugak la main pOn , 
tendang bOla tah pape , *kaki pengkaQ* kihkih 
bOla satu , berebut 5 orang . memang terbaikk la . HAHA
sumpah lawak ! engat hari ni sampai bila-2 . 
thanks kawan-2 dah buat aku hepy  #macam nak gila dah :D
tapi kOrang memang the best ah ! happening sangat !
nanti mesti tak best bile dah habes SPM , buat hal masing-2 kan .
payah dah nak jumpa lepas ni . sOb-2 :'(
hee , dah-2 . meh kita tengOk gambaq ptg td punya ! :D





hOpe kita buleh kawan sampai bila-2 okay !
sayang hampa ketat-2 !! :D
*mmuahhhhh*
:)







Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!