//Forever Imperfect
SUJI SUJI GA CONTEST~AKU DAN BAJU KURUNG

Sunday, July 24, 2011 @ 3:07 AM | 0 Comment [s]


hello blogger . hOw are yOu ?
ouhh . i'm fine thank yOu . HAHA
ayat cm adik aku blajar kt skOlah rendah ja .
cuaca petang ni agak tidak best sbbnye mendung nk hujan !
grrrrrr . ta dpt kuaq rOnda-2 ngn huby (rutin harian)
bOring punye pasal , aku pOn online lar .
dapat msg , awwww ~ 
aku ngat pakwe mna td . HAHA
rupa-2nya si nad omaq . 
die ade tag aku masuk contest ni kt sujisujicollection
jOm la jOin ramai-2 .
jap2 . nk uplOad banner dia . 
nihhh-3

|
|
|
|
|
V


cantek banner dia . 
contest berbaju kurung . 
ermm . nih nk cite siked secret aku .
dulu aku ni sangat tak suka pakai baju kurung .
sebab ? dulu-2 aku pkir baju kurung untuk perempuan . 
hahaha . abes tu aku lelaki ke ? eh tak . 
pham-2 jela . HAHA . dulu aku ni kasaq sikit . cm jantan .
errr . tapi sekarang dah berubah okay .
pelan-2 nk jdk pmpn balik . HAHA ;)
biarlahh . nobody perfect okay ==!
aku jOin contest ni sebab hadiah die best + lumayan + sep duit .
HAHA . nk taw hadiahnye ? 
nihh :)

|
|
|
|
|
V

1st >> Sepasang kain COTTON VISCOSE!!2nd >> Sepasang kain COTTON GOLD!!(Pemenang boleh pilih mne2 kain dalam collection kami)

haa , special kan hadiah die ?
leh wat bju raya ouhh . HAHHAA
hope contest ni ,membuah hasil . hehehe .
byk dah jOin cOntest , tp haprak satu pun tade TINDAK BALAS .
teheee :p
okay-2 , ni nk uplOad pic pulak . 


saya seorang . (saya suka baju ni , hehe)

saya dan kawan-2 :)

saya lagi . awww ~

hehe . buleh kOd nOh taqa tu ?
huhuhu . nih nk tag pulak .

kechik tomei
nad omar saja
myzsnana
farah
sha gladies
okay siap !

p/s : sory if entry ni nampak kasar sebab penggunaan "AKU"
ekceli , sy lebih suka berAKU . hehe
trimass yaa :)











Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!