//Forever Imperfect
dilema PLKN ;(

Thursday, July 14, 2011 @ 12:58 AM | 3 Comment [s]

~ Assalamualaikum ~

hey peps :) , tersangat lah lma tak meng-hupdate belOg aku ni !
perghhh . berhabOk weh ! :p
sehad tak sume ? Alhamdulillah kalo sehad . aku sehad je ni .
makin sehad ! ;)
senang hati kud . hahaha . tak lar . susah hati ni :(

nampak tak tajuk entry aku kali ni ? PLKN . 
okay . aku dapat ! grrr . benci weh ! tanak p . ;'(

Tahniah! Anda terpilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012.
NAMA : NUR FATIN AISHAH BINTI FAZILLAH SUHAIMINO. KP : 94010508****Penempatan pelatih akan dimaklumkan kemudian. Terima kasih
tengok lar . mcm mna ni ? aku tak sanggup nk tinggal hubby aku . 3 bulan weh !
even tahun depan baru aku pegi but , aku rasa cm esOk je nk pegi .
herrmmmm . tak nak weh . nnti kesian kt hubby aku .
dea nk mamam ngn sape ?? sape nk teman dea ? humm . bingung-2 :/
nnti aku takut aku lupe diri kat sane . 
and aku pun takut kalo hubby aku tu lupe diri jugak . 
mcam mane nie ??
hurmm . sumpah aku tak mau pegi weh .
yang lain sume cakap best . tmbah-2 ABANG Iqbal RaWx dan ABANG Padey Noridi .
depa siap semangat lg link kt aku lagu PLKN . 
ni haaaa .


sengal kan ? yg tu padey bg . yg kebal pulak bg ni . 

Lirik Lagu Rasmi PLKN - Khidmat Negara

Wira wirawati harapan bangsa
Tiba masa kita berjasa
Kita sahut cabaran bederas seiringan
Demi mencapai wawasan.

Kenali rakan pelbagai budaya
Selami warisan kita yang kaya
Bersama bergandingan tiada perbezaan
Kita Warga Malaysia.

Berkhidmat untuk negara
Berbakti penuh setia
Satu hasrat satu semangat satu tekad bersama.

Kami wira wirawati negara
Kini masa kami berjaya
Kami sahut cabaran berderas seiringan
Kami pasti mencapai wawasan.

Kita sahut cabaran bersama bergandingan
Berkhimat untuk negara
MALAYSIA!!!

weh-3 . sumpah sakit mata . sakit telinga , sakit jati dengar lagu tu ! grrrrr
tak minat wehh !
orang dah plan baik punyaaa lepas  SPM ni . hermmm 
terpaksa la lupakan =='
urmmm . benefits die just aku buleh KURUS ! 
tak thu la buleh ke tak , kalo kat sane pOn aku melantak ikut teradap aku tak jd jugak . 
weyhhh . tulung larr . even bnda ni WAJIB . tp aku tanak pg weyh ;'(
mber-2 aku yg dapat sikit je . tp tu mebi intake first .
sec , third tak thu lg . mntak-2 yg mne blagak tak dpt pegi intake first , dapat intake sec ke third ke !
puas hati aku ! heheh
belagak sgt tak dpat ! '______'
hurmm dah la . akhir sekali . 

BENCI PLKN !





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!