//Forever Imperfect
Majlis Persaraan Tuan Pengetua dan Sambutan Hari Guru :)

Monday, May 16, 2011 @ 5:46 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum...

hello . ade orang tak ? tade ? ouhhh sedihnye . tade sape la nk bace entry kite yea ? humm ;'( HHA . oke dah2 . td kt skOlah ak ade wat majlis persaraan pengetua ngn sambutan hari guru . gile best ! grand kod . al maklumlah . pengetua kami dah pencen . huhu . sO wat la grand2 siked sbb nk hOrmati dea :) kuikui .
chekgu brahim sOh kami kai unipOm penuh . aten mlas la nk pkai unipOm pOlis . panas kOd ! mintak maap chekgu sbb ta pkai . huhu . mls la chekgu :) . mula2 masa pengetua smpai dOwg ade wat siked persembahan sblm msuk dewan . ade pertunjukan silat ngn tae-kwon-do . gile hebad dOwg ni . HAHA , nape la aku kecik2 dulu mak aku ta msukkan aku ke tae-kwon-do tu . eshhhh =,= nasib nasib ! ;') jeles aku tgOk dOwg tekangkang kangkang dOk lwan . HAHA . tade gmbar la plak nk bOh kt cni . okelah , aten ade satu secret nk bgtw kOrg . jgn bOcOrkan tw ! nnt ak babab kOrg ! hehe . act , gmbar2 yg akan di bubuh nnt sume dr album mak lang moon , HAHA . ak lupa bwk cmra lah ! adOii ! geram aku -,- sabOr jela ~ oke done . lpas pengetua msuk , kami tepuk la bg dea syok siked . HAHAHA . lpas tu mc mulekan kerjanya . bla bla bla bla ~ tamO amek tw un benaqnya . just nk tgu pesembahan jeh . hoho . mlas nk dgar . pnjg lebaq cita dia wehhh ! benanah tlinga aku . grrrr >.< meh la usya gmbaq dulu . jenOh dOk betaip ehh . 




haa . tgoklah mber mber aku yg pOyOs tuh . HHA . ni mak lang moon td yg snap . thanks mak lang ! :)
mase ni chekgu ape tah tgah membebel kt atas pentas tuh . hehehe . sian chekgu tu org tanak dgr dia ckp . tehee :p



ini chekgu tetttttttt ! aku lupa nma dia . HAHAH . ta guna punya anak murid . hehe . ape tah . siyes lupa . i'm sorry ! :) chekgu ni accident dulu . skunk dia dah tak normal cm kita :( . tp dia still leh jalan lg gne tongkat . chekgu ni best . dia penah ajar ak seni wktu fom 2 . patOt la ak tak egt nma dia . hahha . mntak maap ye chekgu :D . chekgu ni pndai men alat muzik . dea la yg handle semua td . byk pesembahan . antranya , koir pelajar , koir guru2 pmpn , perghhh lepas gian chekgu2 tu . HAHA . gile syOk dowg nyanyi . kehkeh . yg paling best bile time banglong , rahmat , adk anje ngn caooh nyanyi . perghhhhhh ! mletup . tp yg pling best banglong la . dia nyanyi time tarik jeh . gile merdu sora dia . HAHA . meh usya gmbar dowg . 



bju merah banglong , oren adek anje , hitam caohh , yg last tu rahmat :)



ni pasukan koir pelajar sekolah kami . not bad la dowg ni . cehhh pndai je aku nk kritik2 ni . dowg ckp rugi aku ta msuk . kalo ak masuk lg sedap aku nyanyi . HAHA . oke yg ni aku tipu :p hehehe



ni pulak pasukan koir guru guru perempuan :) hebad la chekgu . yg paling semngat kau tgOk chekgu SHAHRIZAH . heheh . mmg best la dia . :D




kalo nak tawu , ni la mklang moon tu ! bukan yg cntik tu k . yg tu chekgu mazirah . hehehheeh . ape pOn stedy la etOn ! kau cOmel . :) ngee >.< nak tengok tak chekgu kami yg paling vough kt skOlah ? meh tgk gmbar dia .....




vough tak ? kea vOgeh ? HAHAHA . tp aku seluttttt la chekgu ni . dia pndai begaya even baru balek dari mekah :) . kan chekgu kan ? urmmm . oke dah la . meh kite usya gmbar pengetua lak . 



ni la pengetua solah kami . ehh silap . MANTAN pengetua :) . yg pkai bju hijau tu k . semngad kan dia even dah besara dia tetap pkai unipOm kadet remaja :) selutttt la chekgu :D . mase ni dia nak balek dah . kami pOn nk balek ! hehe . laju je kmi kua . ngeh3 . selamat bersara chekgu :) hOpe chekgu bahagia ngn family tersayang n jage kesihatan chekgu oke :) . okelah . penat aku menaip pnjg ni . daa :) bubyye . muackss . syg kOrg . hehe , aku lg syg korg kalo korg bace entry ak n kOmen skali . HAHA . :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!