//Forever Imperfect
kegilaan terhadap game di pesbok :)

Friday, April 22, 2011 @ 5:53 AM | 0 Comment [s]

hai all blogger and my mr.bloggie :) , first entry untuk minggu ni , errr . tade semangat nk nulis nulis kt cni setelah terjadi kejadian yg tidak di ingini , HHA , ta bleh blah kan ? masalah org lain , aku yg kne tgung semua , bala bala , hee ok done , tamO dah egt suma menda tu , wat menyakitkan hati jeh , skunk ak dah mlas nk ckp ngn org org mengaku HEBAD , wOww ~ loikeeee ! ngeee =,= . oke balek pade tajuk , aku skunk dah jarang sgt onl , kalO aku onl pOn aku men game , HHA , bajet jeh , kehkeh


haa ni game yg slu gak aku men , CITYVILLE :) best wOo ! ni la city aku yg tak seberapa , ahaha , tp oke la kan , wat mengisi masa lapang , ahahah . masa lapang la sgt kan , padahal tak lapang mna pon , sja wat lapang lebeh , hee



errrr kurang jelas la kan ? lntak lah . haha . ni game yg aku paling suka main , POKER , lagi best kalo mr.chain aku jOin skli . haaha . leh mrapu meraban dua org . hee , tmbah pulak ngn si fadzli yg tak bpa nk betOi tu , chip aku derek abeh kt depa ja , haha . ak main penad penad last last suma mai mntak cip kt aku , =,= bg je lah , stg msam muka plak , hahahah :)


ni plak game pOol . dulu aku rajen la main . skunk dh malas . hehe . kalO chain ajak aku main lah :) . hemm , nk cite ape lg eh . dh la kOd . tade modal dh , ahhaa ;) nite all :)



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hii and Assalamualaikum. Thanks ya for coming into my blog. Btw, I'm Faten Aishah. INSTA: fatenaishah TWITTER: @atenloll FACEBOOK: Faten Aishah
MUHAMMAD NOOR SYAHIN BIN DULBAHRIN :*


Navigations!

Diary About Stuff Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Faten Aishah

Best View at GOOGLE CHROME!